Ångesten börjar komma krypande

Vad lätt det är att glömma bort alla bekymmer för en helg. :)  Fredagen började med lite beachvolleyboll i boulongen.. sen iväg till fest med folk vi aldrig träffat förut. Var riktigt roligt och vi hade jättekul både på festen å krogen! Kvällens höjdpunkt var ju att Mirjam tappade bort sin bricka och nån hämtat ut den. Så på lördag morgon fick vi hämta upp en mirjam i partykläder å försöka hitta hennes grejer. Gick inge bra så hon fick duscha av sig hos mig och vänta på att Niel skulle komma hem. kl 4 kom han hem och Mirjam åkte hem.. då började jag göra mig iordning för nästa fest :)  Mirjam skulle va hemma var det tänkt...men ringde sen å hade ångrat sig. Vilken tur :)

Drack, och drack, och drack..men blev inge full. Märks att jag är ovan med 2dagars. Va ett väldigt överflöd av tjejer på festen hos Anders å Lisa.. men det va roligt ändå :)   Jesse å co kom på slutet å jämnade ut lite. Sen var det dax att gå ner på stan. Världens längsta kö men vi hittade några tjejer som vi lekte lekar med. Gick ovanligtf ort :) blev bjuden på världens godaste drink av Jesse både lördag å söndag. Favorit! :)  Höll på att dö av skratt när vi kom innanför dörrarna på heartbreak å vakten säger Hörrö...håll reda på brickan ikväll nu då!  till Mirjam.  Sen sa alla vakter vi gick förbi att hon skulle ta det lugnt å inte tappa bort brickan. Undra om dom är lite less på henne :)

Låg å slötittade på tv imorse me Mirjam innan vi hämtade upp Eken å åt kinamat :)   Sen hem och sova lite..   Så nu är jag pigg igen. Bara det att nu kommer ångesten krypande. Borde plugga..  å så har jag fortfarande inge sommarjobb. Känns som att det är för sent nu. Har en sista chans på Fjärran. Tydligen har Lillen fått ett annat jobb så det är kanske inte så många tjejer kvar nu. Hoppas. Men det är ändå bara 5 veckor. Vad ska man göra dom andra veckorna då?  Måste jobba ganska mycket i maj om jag ska få en enda krona i juni. Vad gör man annars?
Känns som att jag bara ältar i det här.

Imorron SKA jag ringa sponsorer! 
Nu ska jag äta tacos hos maria å marcus.. :)

Bildbevis från festen kommer senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0