beachvolleyball

Japp nu har man varit i Uppsala och tränat med Evelina för första gången! Kändes helt okej.. hon är lätt att spela med. Vann mot Sigrid och Kristin iallafall :) 

Var snäll och gav bort mina biobiljetter till Maria och Marcus. Perfect stranger..  den va skitbra sa dom så det är väl bäst att man tar och ser den snart då. Nån som vill gå med mig? Det är den nya filmen med Halle Berry och Bruce Willis. :)

Betalade räkningar idag och fick ångest..igen. Fattar inte varför man utsätter sig för att plugga och leva på så här lite pengar.Näe..till å med ett jobb på Mcdonalds lockar mer just nu. Tur att det kommer en till lön på fredag..annars hade jag varit pank. Finns det nån horgata i gävle? Man kanske ska gå dit och ställa sig! :P

Trött som tusan är jag nu.. blir nog sova tidigt idag. Roxy är så gossjuk oxå så vi kan mysa lite innan..

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0