Pain is temporary...

Glory is forever. Min kropp gör så ont!!  Som Sigrid skrivit. "Livet är en lång träningsvärk."  Så känns det för mig idag. Jag har träningsvärk i ljumskarna sen gymningen i tisdags. Skulderbladen sen bollningen i onsdags. HELA KROPPEN sen anders fysträning i torsdags å så blev det inte bättre av att vi spelade turnering på lördagen.

Ja turneringen ja... Vi spelade ju Challenger jag å Sigge.. Började mot dom första rankade i vår grupp. Gick riktigt bra tyckte vi. 15-11 15-10 tror jag det blev. Var ganska jämnt.. och dom ska ju va mycket bättre än oss. Så tänkte vi att dom andra lagen borde vi kunna ta..spelar vi bara som första matchen så. Men nej då. Lyckades ta ett set iallafall. Vi var klart bättre än det sista rankade laget men ingenting funkade för oss då.
Så nu är vi hur sugen som helst på att träna :)  
Jag va väldigt less att vi inte skulle stanna och vara med på after beachen.. och när vi kom dit och dom andra förstod va mycket snygga killar som skulle stanna tror jag dom ändrade sig oxå. Men då var det för sent.

Blev en filmkväll med Maria och Marcus. Förstår inte hur man kan orka kolla på en så dålig film. Ehm.. Conan the Barbarian. Från 1982. Innan jag föddes så jag hade inte sett den förut. Å det var jag inte ledsen för. Uscha.

Idag har jag varit till Söderhamn och fått mat av mamma. Sen tvingade hon ut mig på en promenad i skogen. Ska tydligen vara bra att få i sig friskluft. Förstår inte ;)   Cissi åkte med hem och vi tog en kebab på Södergrillen innan det va dax att åka hem och göra ingenting.

Ni som läser har kanske förstått att det inte kommer bli så intressant det här. Men jag har en känsla av att ni kommer läsa ändå för att ha nått att göra ibland.. så jag fortsätter skriva om det är okej. :P

Pöss

Kommentarer
Postat av: Eken

Men det va ändå inte såååå länge sedan du föddes så... hehe

2007-04-24 @ 17:03:30
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Cissi

Kul!! Då har jag en till blogg att följa! :-)

2007-04-25 @ 17:26:53
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0