Att fylla tant

Efter att ja jobbat typ varje dag i 3 veckor så har jag äntligen haft en dags ledigt. HUR skönt som helst!!  kristin fyllde 30 igår. Oj oj oj vilken fest det blev. Lite mindre än 40 pers.. och gratis mat och sprit. 14 liter sprit, massa plattor öl och massa vin dracks det. Helt sjukt. Å vilken ångest jag har haft idag då. En liten händelse..så mycket ångest.  Förutom ångest så har jag GRYM träningsvärk!!!  Det kan inte sluta bra när man har 3 tränare på festen. Där fick man igen för att man inte varit på försäsongsträningen! ;)   Gjorde massvis av armhävningar..och kolmaskar. Eller iallafall försök till såna. Ramlade platt ner på marken varje gång..men skam den som ger sig. Har en öm haka nu oxå...
image48image49

Jag skulle hjälpa ekens mamma att städa i lokalen...  så kom vi dit vid 11..å då är det massa folk där!  What tänkte vi..gick in..å ALLT va städat. Då var det nå utlänningar som hade hyrt den å skulle va där från 11..  jaha...bara det att alla presenter var försvunna. Nä dom hade inte sett nå presenter. efter mycket om och men.. (och polishot) så kom dom på att jaa det kanske var en påse med nå grejer som dom tagit undan. (tagit hem)  Så gick dom å hämtade den å där var dom. Allt utom presentkorten..  jaaa dom hade dom nog råkat slänga trodde dom. För dom hade ju slängt alla sopor.  MM SURE!!  Men men.. han som hyrde ut lokalen hade ju släppt in dom.. å glömt det där med att informera oss om att vi va tvungen att städa ur tidigare... så han har lovat att ersätta henne för det som va borta.

Åkte till beachen en sväng.. men med träningsvärken och bakfyllan var det rätt omöjligt att spela nått. Sen kom pappa, Ingela och madde på födelsedagsfika. fick lite mer välbehövliga pengar. Sen vaknade beacharna som hade vaknat ur bakfylledvalan och fikade lite glass me maränger å sånt. :) Så trevligt så. Tittade på alla kort från gårdagen å fick några goda skratt. Mycket man har glömt......    Bäst på hela kvällen (jag missade det iofs live..  vette fan var jag höll hus)  var Mirjams å Ekens ide att dom skulle leka jackass. Springa och slänga sig in i buskarna med ryggen före.
image50 Helt sjuka!!!!

Å just ja... BÄST på hela dagen var nu alldeles nyss. Sigrid stannade kvar längre.. så kollade vi på världens sjukaste film.. och masserade varandra. Hon va grymt bra på det. Känner mig som en ny människa. :)

Nu ska jag sova.. Jag längtar till imorron för då är jag LEDIG och det ska bli FINT väder!!!  That's a first! :)


Kommentarer
Postat av: Eken

Dålig på att skriiivaaaa!!!

2007-08-14 @ 21:36:38
URL: http://ekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0