I feel good..nananananana

I feeeel good..  Vad skönt det känns i kroppen efter att ha tränat ordentligt!  Först bollpass sen gym. Å sen cykla hem och få lite friskluft :)

Jag har inte skrivit på ett tag..men jag har faktiskt en bra anledning! Jag har försökt i två dagar att gå in på sidan..men båda dagarna var det nå fel på sidan. Så det så.

Börjar närma sig med Norge nu.. känns ganska overkligt. Trivs så extremt bra här hemma å så ska jag åka iväg.. Känns bra me volleybollen..man blir ju så taggad av att umgås med Asp. Finns inte en sekund som han sitter ner utan att träna fingerslag!  Men men.. Jag ska försöka träna i Norge med. Promise. Det är inte så länge.. Jag kommer tillbaka snart :)

Håller på att fundera på vad som hänt sen sist...men det vette fan om det hänt nått. Var till Shamn och fick mat av mamma.. mycket uppskattat :)  Hon hade även bakat morotskaka.. Huuuur gott som helst :P

Imorron ska jag jobba på hemtjänsten.. 7-11 bara. Sen på kvällen ska vi på innebandy i sandviken :) Ska bli jättekul!   Träningshelg i helgen. Känner att jag kommer va rätt sliten när jag sätter mig på bussen till Oslo på måndag :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0