Julklappar i förväg :)

Vilket lyx! Jag har fått tre st julklappar redan!! :)  Först kom det ett brev på posten från Anna som jag var i Norge med :)   Av henne fick jag blowjob vouchers som hon hittat på sin resa till London :)



Sen kom Sigrid hem idag (jippie!!!)  å då fick jag världens äckligaste pålägg från Australien :)   Länge sen man åt sånt nu. vegemite. Om nån vill smaka är det bara att komma.  Å så fick jag Fundies. The underwear built for two. :)  Vet inte riktigt vem hon hade tänkt att jag skulle hoppa i dom med men.. det märks väl!  :)

  

TACK BÅDA TVÅ!!  

Å så måste ja säga att det va skitkul att ha sigge tillbaka på träningen! Man blir så taggad av hennes kämparglöd i bollning å allt :)  synd att det bara blir en tillsammans innan vi åker åt olika håll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0