Family evening

Japp igår kom syster och mamma till Gävle.. Jag som bjudit hit dom eftersom min mamma är barnsligt kär i Andreas Johnsson..å han skulle ju spela på torget. Så först var vi på Helt enkelt och åt. Fetaostfylld kycklingfile med nån mango-chilisås. GRYMT gott!  Drack ett glas rött oxå å det var vääääldigt gott det med :)  sen gick vi på stan en jättesnabbis innan det va dax för Andreas. Måste säga att ja är så less på folk. Hur mycket folk som helst där.. men inte så att folk kan offra sig och iallafall applådera då?! Vad gör dom där om dom bara ska stå och se sura ut och inte röra sig?   Visst, jag tycker inte heller om honom särskilt mycket... men hur svårt är det att iallafall klappa händerna när låten är slut? Måste ju va jättetråkigt som artist när det blir så där.

Idag sov jag först över..så jag had 10 minuter till bussen skulle gå. Skyndade mig massa och sprang ut till bussen.. bara för att se baken på den 100 meter bort. Jahaja.. får väl ta nästa buss då. Kom bara 7 minuter sent till jobbet så det gjorde inte så mycket.   Fick en utskällning av en av gubbarna idag.. elle ja..han skäller ofta på just mig. vet inte vad jag gör fel :)  Slutade kl 11 så då åkte jag hem å lagade mat.. åt och sen skulle jag vila lite. Joorå.. jag somnade. Å vaknade inte förrän telefonen ringde. Blev helt fel..för jag fick för mig att jag försovit mig å att det var jobbet som ringde! Flög upp ur sängen.. kollade på klockan och pustade ut. 15.30. :)   Sovit ett tag jag. Hade världens bästa dröm oxå *ler*     Sen blev det lite beach vid 5 tiden..  Gick ganska bra idag.

Duschade..   hämtade pizza och traskade iväg till Asp. Gänget droppade in och vi kollade på Spiderman. Jag har ju redan sett den så jag smsade massa istället. Efter en timme eller nå blev jag rastlös. och började skruva på mig. Som tur var ville Lisa gå hem så jag följde med henne. Promenerade till henne på Söder sen hem igen. Skönt att röra på sig men hade ja inte varit ensam så hade jag gått en bit till.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad var det för snuskdröm då fröken;)

2007-07-19 @ 21:02:37
URL: http://fridasusannaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0