Nice to get away for a while

Då har ännu en helg gått då.  Fredagen var lite jobbig.. men fick spela lite beach iallafall. Kl 20.30 åkte vi till boulongen..  Jag övertalade Tompa att han skulle ta en paus från jobbet så jag hade  nån att spela med. Så spelade vi mixed...  mot anders å Tina, å Asp å Sigge.. gick inge bra. :(  Men men..   Lördag fikade jag med Johanna å Cissi! Var så roligt att träffas igen! Älskar mina nya vänner men det känns skönt att veta att man har kvar dom gamla oxå.    Sen hem och sova lite middag.. :P  Efter det var det dax att packa och åka till Övik.


Vi kom iväg jättesent.. Så vi var framme vid halv 12 typ. Då gick vi in på festivalområdet å kikade lite. Lyssnade på ett lokalt band som var riktigt bra. Å sa hej till lite beachspelare. Hade ju en VIP avdelning för oss i ett av partytälten. Med palmer och solstolar å grejer. Sen åkte vi till gästlägenheten vi skulle bo i...  helt sjukt..25 kr var betalade vi och det fanns bäddsoffor, kök, toalett å sånt.  

På beachen var det DJ's och speaker. Hur bra som helst ordnat. Kom i samma grupp som Elin Warner och Helen Kjellman som vi åkt dit med. det var ju dumt.. dom är riktigt bra. Men vi vann mot dom andra i gruppen och gick vidare till kvart. Där mötte vi Nora och Paulina..  Dom siffrorna vill jag inte ens tänka på. Vi var INTE bra!

Men men.
Sträckte ryggen ordentligt...så nu kan jag inte andas in djupt..och inte vrida mig :( 

Kommentarer
Postat av: Eken

En fet parvell i bakhuvet på dig om du inte hänger med ut i helgen!! HAHA

2007-07-03 @ 16:33:22
URL: http://Eken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0