Shake and bake

Jajaja... jag är lite seg med bloggandet. Det är för att jag har så jävla roligt hela tiden så jag hinner inte sitta och skriva! :)  Nu kan man nästan säga att det är sommar. Vi hittar på nått varje kväll till jättesent. Det är lite drygt bara att man måste upp och jobba dom flesta dagarna. Men imorron är jag ledig. Wihoo!  har varit och spelat biljard på Interpool..  Tog ett tag innan vi fick spela...för man va tvungen att va 18 där.. och jag hade inte en tanke på att dom skulle begära leg...så jag hade inget med mig. Bara att åka hem då och hämta! *suck*
Det va halva priset för tjejer iallafall.. det gillar vi! :) tror vi betalade 14 kr. Men vi spelade bara en gång...Sigrid och Asp skulle upp tidigt och jobba.. och så kanske dom va lite ledsna över att jag å Emilia dominerade..eller nått ;)

Helgen då..   Fredag var jag hos Asp å kollade på Talladega nights... IGEN! :) Så rolig film!  Sen upp tidigt på lördag och spelade i Södertälje..  Gick INTE bra..   Spelade med Tina.. och den ända matchen vi var bra var mot Emilia å Sigge..men vi förlorade den med 16-14 i avgörande. Ganska surt. Vi vann en match iallaafll.. men inte ens den var så rolig.
Sen var det dax för utgång.. svepte i mig 4 cider...sen kände jag att det inte skulle bli nå roligt att gå på krogen. Var alldeles för stressad.. och så hade jag en stor klump i magen av nån anledning.....
Så ja åkte hem och pussades me Roxy istället.

Söndagen låg jag i sängen jättelänge.. sen var jag och fikade me Cissi...i en evighet ungefär. Försöker tänka vad jag gjorde på kvällen men det står rätt stilla. KAnske var det då vi kollade på film? Åh..lite trött nu kanske.

ÅH fan va kul!
Pratade me en beachtjej nu från sthlm..  Hon undrade om jag ville spela challenger i Böda.. Det enda jag behövde göra va att ta mig till Västervik...så skulle vi få bo hos hennes mormor och morfar.. och få mat och matsäck och grejer..  sen skulle dom köra oss till Öland.. och stanna där tills vi var klara...sen skulle dom köra oss till västervik igen. Låter sjukt kul. Jag har aldrig varit på öland. Måste ringa och kolla om jag får ledigt bara. :)
Hon letade även partner till SM... så om det känns bra så kunde vi spela tillsammans. Hon har 240 poäng :)  Allt löser sig till det bästa.. Shake and bake!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fasen vad kul med beachen! Det verkar lösa sig till slut :-) Tack för senast! kram

2007-07-11 @ 13:50:23
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0