another first

Japp..  jag har för första (och sista) gången i mitt liv ätit mjukglass med vitlökssmak!! 
Jag och Lisa var iväg och spelade Open i Härnösand i torsdags. Gick inte så bra.. åkte ut i semin. Men men.. Vi väljer att inte tro artt det hade nått att göra med att vi var på kroen och dansade till 02.15 kvällen innan.. :P  vi var för dåliga på att spela i storm helt enkelt. 10 poäng iallafall. Det duger. Det var 2 sura tjejer som åkte hemåt, å så stannade vi i Sundvall för att trösta oss med pizza. Sen såg vi den. Kiosken med mjukglass. Med på listan fanns VITLÖK:..  jag började gapskratta.. och var tvungen att fråga han i kiosken om det va sant. Lisa stod och såg ut som hon skulle dö. Men jag var ju tvungen att prova ju! Tog lite på tungan... å sen gick jag och spottade den närmaste timmen! Fyyy fan va äckligt!! Lisa gjorde samma sak å även hon höll på att spy...  Men men there is a first for everyting! 
Jag körde till Iggesund sen höll jag på att somna. Bytte med Lisa och sov hela vägen hem. När jag kom hem hade jag tänkt sova 15 timmar..Men så fick jag ett erbjudande om filmkväll å det kan man ju inte missa. Blev 2 filmer med Asp, Picco och Erika.  Massvis me popcorn och cola :)   Det blev Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby och Blades of Glory.. Båda helt okej!

image28                                  image29

Upp igen å jobba.. sen iväg me Cissi på dollarstore och IKEA..  Sen bjöd hon på mat på Svarte Jägaren. Hennes mat var jätteäcklig men min var rätt god. Ölen var bäst :)  Blev några glas vin hemma oxå.. 
Blir nog bara slappa idag och kanske party ikväll.. får se.. Stackars Tina har tydligen fått magsjuka eller nå..det går ju inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0