Beachvolleyboll för hela slanten

Japp...beach igår hela dan...å idag så fort grabbarna slutade. :)    Fick prestationsångest eller nå när Sigge kom..för då gick det inge bra längre :(  Men men.
Var på bio igår.. Spiderman 3..  Den va helt okej..men jag tror jag tyckte om ettan å 2an bättre.

Korv med bröd för 6 kr idag..  Helt sjukt billigt ju! :)    Kristin bjöd mig..mycket snällt. Sen gick jag runt hela stan me henne å letade en lägenhet som hon skulle titta på. Men den va inte så bra.. :(  Jag som vill att hon ska komma hit snart!

Nu väntar ett varmt bad på mig... sjukt skönt!!!   Sen ska jag va uppe länge för jag har sovmorgon imorron. Börjar jobba kl 14. Kom å bada vettja!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0