Big news

Ni kommer inte tro det här!!  Slitz ringde idag och ville att jag skulle göra beachvolleybollspecial i nästa nummer! Dom kommer och knäpper nästa vecka!
image37

Inte nog med det..  Brad Pitt verkar ha det lite dåligt me frugan så han ringde och ville träffas!  Jaa.. jag hart ju lite fullt upp med jobb och träning så jag sa att jag skulle fundera på det.. Men jag ska nog tacka ja.
 image38


Nääää.. men seriöst.. Absolut ingenting händer i mitt liv just nu.. Jobba, sova, äta å träna.. Längtar till helgen iallafall..ska till Bromma och spela challenger.. å de verkar som att jag å Evelina är 7e rankade!! :)

Sen är det mixed på onsdag.. Spännande :)

Just det ja!  Jag har ju varit med om en "first" idag!   Jag har först blivit bogserad i min bil...men jag råkade göra så linann gick av :)   Sen fick jag va den som bogserade!  Det va jag duktigare på :)

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Jag trodde dig nästan där ;)

2007-05-31 @ 23:27:31
URL: http://elinalexi.blogg.se/dreamland/
Postat av: Mirre

Nu har du lugnat Mirre lite, inte hålla på å ha bloggpauser så jag inte har koll på dig!

2007-06-01 @ 09:51:50
Postat av: Carin

HAhaha!! trodde dig där ett tag! hihi..

2007-06-01 @ 10:03:57
URL: http://carint.blogg.se
Postat av: Stefan

Jag är ju rätt lång så du hade ju rätt iaf.. ;oP
Vad ska vi göra åt ölsuget då tro?? Jag ska iaf drick en massa imorgon.. hehe.. Du då??

2007-06-01 @ 10:17:22
URL: http://nordan79.blogg.se
Postat av: Eken

Dags å skriva nått nu va!!!

2007-06-05 @ 11:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0