Money money money

Fan va skönt det är att ha kommit igång och jobbat! :) Jag får lite jobb på både simhallen och hemtjänst nu så..  blir lite pengar. Har kommit på det att passar bättre att jobba! Helt klart. Plugga är inget för mig. Jobba gör man mellan två klockslag sen kan man koppla bort det helt när man kommer hem. Men pluggar man så gör man det dygnet runt. Förutom dom timmarna man har ångest över at man inte har nå pengar.

Har suttit vak två dagar nu..  och imorgon har jag introkväll.  Börjar rulla på :)

Så var det ju fest i helgen då.. som vanligt. Kristin va här.. Hur kul som helst!!! :)   Jag är tveksam till att hon kommer våga komma tillbaka igen! ;)   Fick tyvärr sova själv men... det är förlåtet eftersom hon städade HELA lägenheten typ på morgonen när jag jobbade!    

Åh..  jag måste sova. Inte riktigt hämtat mig efter helgen..

(Update 23.55)
Hihi...  fick CP ryck och åkte ut på äventyr me Sigrid. Snodde ett paraply...åkte ut och tränade.. och knäppte massa fula kort. :)   Skönt att inte sitta hemma ensam en hel kväll. Är grymt kramsjuk nu.  Nån som vill sova me mig? :)

           

Kommentarer
Postat av: Eken

AHAHA!! Du är verkligen helt CP Petra! hihi

2007-05-29 @ 07:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0