Nothing else matters

Jag får ju prestationsångest när Mirjam skriver i sin blogg typ varje dag!! :)   Har bara inte orkat sätta mig och skriva. Helgen som varit spenderade jag i Rättvik med lite över 50 andra unga ledare. Hade det hur bra som  helst. Fredagen bastade vi, å sen var vi 3 st vikingar som badade i siljan. Det var verkligen inte varmt...men ingenting mot för vad det brukar va i Stenö vid första doppet. Mathilda tyckte att det var jättehemskt, men det måste vara för att hon inte har nå underhudfett :)
Lördagen fixade vi med teambuilding övningar och precis när vi skulle ut och leka så började det regna. Som tur var regnade det bara 10 minuter ungefär sen kunde vi gå ut igen. Sanna var med på campen och deras lag vann teambulidningen. Måste vara jag som lärt henne. ;)   På kvällen kom Sofie, Ida och Hannes från floorfiller. Först en liten show och sen så fick vi en kurs i disco, jazz och hiphop! Så GRYMT kul!!   Nästan alla var med och dansade..  killar och tjejer mellan 18 å 25..  Det är ganska bra det! Brukar alltid vara många som inte vågar. Sen var det bara åka å köpa lite godis och umgås lite me Kalle å Markus. Mathilda berättade historier så vi blev helt knäckta!
Söndagen var det mycket bra föreläsningar!  Å mycket mat :)

I veckan har jag inte gjort nå annat än att äta, träna å sova. Gått i skolan en dag och jobbat en dag. Idag när jag kom till jobbet fick jag börja med att ta ur alla golvbrunnar å diska alla delar med diskborste. Fy fan vilket äckelgöra! Slemmigt, hårigt och skitigt!   Sen var det lugnt ganska länge.. å efter lunch var det dax att rensa ogräs utomhus. är helt slut i armen nu. Efter jobbet blev det en powernap och slänga i sig mat för att sedan åka och träna. GD kom dit och gjorde reportage om att vi gått upp i ettan! :)  Så kolla på www.gd.se imorron så kanske ni ser nån snygging. ;)

Efter träningen kan man ju tänka sig att man ska hem och sova.. men nej då. Iväg till södergrillen med Tina å äta kebab...   duscha, å sen iväg och spela biljard med Lisa och Eken. Lisa vann ganska överlägset. Hon hade glömt att nämna att hon va grym på biljard :)   Men jag var ganska imponerad av mig själv faktiskt..   Lisa å Eken blev fullare och fullare.. och drygare och drygare. Råkade slå eken i huvudet med biljardkön.. eller jag råkade inte slå.. men det råkade bli lite hårt   ;)   Känns mycket skönt att jag körde dom till krogen å sitter hemma nykter nu. Bra val Petra.

Jag som var så rädd att ja inte skulle få sommarjobb. Nu har jag plötsligt tre st..   Har ju redan tackat ja till hemtjänsten men..  Dom ringde från tierp å sa att ja fick jobbasom badvakt där oxå. Hmm.. aja. Blir hemtjänsten å så extra på fjärran :)


Kommentarer
Postat av: Miriam

mm, lite tätare uppdateringar tack ;)

2007-05-11 @ 12:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0