rain-trotser

Jag är så bra på engelska! ;)  Sov halva dagen igår..  Vad ska man annars göra när det regnar? Men när jag vaknade vid 18.00 så tog jag mig i kragen å satte på mig massa kläder å gick (småsprang) i ösregnet till gymmet! Äger inget paraply, och bilen var trasig så vad gör man!  Gymmade ovanligt hårt och kände mig riktigt duktig när jag kom hem! 

Fick starta Edmund med startkablar idag.. så nu är han pigg ett tag igen :) Åkte till mamma å hämtade världens sötaste roxy. Men jag tror hon saknar sixten...för hon bara smiter iväg så fort jag försöker gosa... hmm.  Gjorde det där testet som Mirjam hade gjort..  vuxentestet. Hur gammal men egentligen är. 25.1 år borde jag vara. Var nog ICA kortet som drog upp poängen :P

Jag längtar som en tok till imorron. Då ska jag och Mirre ha nyponsoppekväll!! :)
För dom som aldrig haft en sån kan jag berätta att den innehåller nyponsoppa, glass och mandelbiskvier. Å så en film :)


Kommentarer
Postat av: Miriam

Vafan, spammar du mig! ;)
Du får försöka överleva utan mig ikväll, du kan juh försöka se ut som du har roligt åtminstone =)

2007-05-19 @ 11:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0