11,5 (+ lite till ) A4 papper

image96

Så lång är min vägg. Jag har funderat länge nu på hur lång min vägg är.. Om man skulle få plats med en soffa och en säng eller inte. Så ikväll när jag inte hade nått att göra skulle jag ta tag i att mäta den. Men hade ingen måttstock eller måttband. Så det fick bli med A4-papper!
Ett A4 är 29,4 cm långt. Så då är det ju bara att ta 11,5 gånger 29,4. Ibland är jag smart.. eller nått. Haha.

Har varit ledig i två dagar nu och gud vad skönt det varit. Förkylningen har nästan släppt. Bara lite snorig nu.
Igår rörde jag mig knappt från min madrass här på golvet. Och idag har jag sett en film, varit och fikat med Kristin och Gunilla, Hälsat på Cissi, och sen storhandlat på Willys. Tre stora kassar blev det. Bland annat 3 kg pasta, och toapapper. Det är så krångligt att handla när man inte har bil.
Hem till en Asp och tryckte i mig några korvar innan det var dax att springa till polhemskolan. Hade lovat att träna juniorerna idag.
Dom hade inte haft en sån jobbig (men bra) träning på jättelänge. Perfekt betyg tycker jag.

Traskande hemåt blev jag toksugen på oboy... så ja ringde Kristin och tänkte bjuda in mig där på oboy. Men hon hade inte sånt hemma. Vilken miss! :)  Men det löste sig ändå!

Imorgon ska jag upp tidigt och ringa en tjej som vill sälja sin bäddsoffa. HOPPAS HOPPAS. 600:- bara. Fast jag tänkte få den för 500. Sen är det stor-tvättning.

Hockey imorgon och jag måste jobba :(  Fått massa timmar i helgen å det är ju bra. Synd att man inte får pengarna direkt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0