Blondin igen

Japp.. Imorgon smäller det! Ska bleka slingor och ta ett steg mot den blondin jag faktiskt är och vill vara :)
Wish me luck! :)

Veckan har varit rätt bra hittils. Tog ett dygnsbesök till Shamn. Fikade lite..åt lite..kramades lite. Bäst av allt var att jag hämtade världens sötaste Viktoria på dagis :) 
Hon har blivit så stor lilltjejen! 5 år visade hon stolt med sina fingrar. Jag hann inte mycket mer än att komma dit innan hon satte händerna på höfterna och sa. Petra, det var faktiskt JÄTTELÄNGE sen vi lekte nu!
Jaaa jag vet, förlåt sa jag..å sen var jag förlåten.

Var på stan och fikade, sen åkte vi och bowlade. Viktoria kom på en teknik som jag tror snart kommer bli använd av alla proffessionella bowlare. Hon sprang några varv med klotet i högsta hugg runt alla stolar och uppför en liten trappa innan hon till slut kom fram, stannade och kastade iväg klotet. :)  Att hon tappade all fart när hon stannade verkade hon inte förstå.
Sen åkte vi till simhallen och åt glass (eftersom det inte fanns mjukglass på bowlingen) och till slut en tur till biblioteket och läste böcker. Det finns en träbåt som man kan sitta i och läsa. Mycket uppskattat!

Sen slängde jag mig på bussen till Gävle igen och gick på hockey med Kristin. Hon fick en biljett över eftersom hennes sällskap skulle jobba. :) Mycket uppskattat. Brynäs tog emot Leksand i en måste vinna match. Publikrekord i läkerolen och både leksandsfans och brynäsfans var så nervösa att stämningen inte blev så hög som jag förväntat mig. Markström var grym i målet och det var många skutt i stolen för min del. En gubbe som satt bredvid mig påpekade att jag borde andas ibland. :)
image98

Efter en mållös förstaperiod och ett sent mål från Brynäs var man nervösare än nånsin.. men sen kom dom andra målen och man kunde äntligen börja tro att det skulle gå vägen! :)
3-0 till Brynäs och nu är det "bara" att vinna mot Västeås som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0