Brendl vilken sköning

Brynäsmatch idag. Korkad som jag är hade jag lovat att jobba idag. Det var MYCKET nära att jag ringde och sjukanmälde mig. Men hade hela tiden en röst i huvudet som sa.. Petra, du måste bli vuxen snart.. Petra..tänk på pengarna..Petra, du måste inte se hockeyn. 
Plus att jag vet att ja hade träffat på nån från jobbet om jag gjort så. Eller hamnat på tv.

Sååå.. jag tog mitt pick och pack och åkte till valbo. Halv 3 började jag. Kom dit och hade två st 5-minutersbesök...sen 1,5 timmes rast. Suck.
Som tur var blev kvällen lika lugn.. och jag såg matchen hemma hos en gubbe enda till 4-1 till brynäs. Då kändes det bättre att lämna soffan och dra vidare.

Hann hem till intervjun efter matchen. Brendl hade gjort hattrick och fick massa frågor.. En av dom var Vilket av dina mål tycker du var bäst?
-"Probably the last one, ´cause I didn't have to work for it." :)
Ett så väntat, men ändå så oväntat svar!! :)


Imorron får jag min första möbe till lägenheten! Wihoo!!


Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godnatt ;)

2008-04-04 @ 23:04:44
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0