Fashion Friday

Japp..då har man varit på sin första modevisning då. Eftersom det blev bestämt lite sent så kom vi dit en halvtimme sent..och tur var väl det. Vi kom precis när dom började. :)  60 kr å då fick man välkomstchampange och gratis inträde på goya. Sweet. Var inte så imponerad av kläderna.. Men ändå kul att ha gjort nått annorlunda.
20 min tog det..och sen gick jag hem för att fixa lite partymusik till datorn. En lååång stund senare kom Kristin och "Carl Taylor" och vi drack lite öl och kollade på brynäsklipp.

Kvart i 12 bar det va mot goya eftersom midnatt var sista tid för  gratis inträde.. Det var väldigt tomt på folk. (Brynäsare) så vi smet över till Brända Bocken ett tag. Det gäller att ha koll på vart dom befinner sig! ;)
Efter att vi smygit runt Jörgen, Widing och grabbarna så kom Janne Hauhtonen in.. och han kände igen mig så äntligen vågade vi oss fram :P

Fortsatte till Goya och där fortsatte festandet. Pojkarna va så glad efter segern så dom bjöd på öl och drinkar hit och dit.

Carl taylor hade tårar i ögonen, HockeyKerstin ett stort leende på läpparna. Å jag.. hade roligare än på länge! Såg dock en söt kille försvinna ut i nattens mörker med en söt tjej.. Man kan inte få allt..


Idag har jag fått helkroppsmassage, kinamat, bastubad och mys. Kan det bli bättre?

Bildbevis från goya kommer senare.. kanske! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0