Girls day and night out

Fredag blev det jobb på kvällen, sen låg jag hemma och kollade på nya avsnitten av Greys Anatomy och Ugly Betty :) Det har haft flera veckors uppehåll och jag har längtat så mycket!!

Lördag morgonen vaknade jag relativt pigg, och satte igång att städa lite. Sen gick jag ner på stan, mötte upp Kristin och sprang på systemet och en snabbis i några affärer. Tankade magen på McDonals och styrde kosan mot Sandviken. Eftersom vi va sena (suprise!)  så fick vi springa runt på folkets hus och leta efter Leif Boork. Mora träsk hittade vi, men Boork tog längre tid. Som tur var missade vi bara lite försnack av Folksam. Som jag hört så många gånger förut :)

Föreläsningen var över förväntan. Boork kom med ett påstående om att det inte fanns något som helst samband mellan Bredd och Elit i idrotten.. så då var jag tvungen att fråga Kristin om hon skulle skämmas om jag räckte upp handen och kommenterade. Hon svarade att hon skulle skämmas.. men jag var tvungen ändå :)
Fick några roliga kommentarer om bland annat Brendl, och man blev lite insatt i hockeytaktik och så. Mycket kul :)
Efteråt fick jag tvinga Kristin fram å hälsa på Boork. Man kan ju inte missa chansen att prata med sin idol.

På vägen hem stannade vi till i Valbo och tittade lite..  Å efter det hem och laga Lövbiff å pommes :)
Satt å drack lite hos Kristin och spelade hockeyspel. Kristin vann tyvärr, men jag skyller på att det va min första gång medan hon fått lite träning. Efter det anlände Eken och våran Girs Night out började. :)

Det blev ett litet avbrott när det droppade in lite annat löst folk, men det va kul det med.

Efter en del tjafs om vart vi skulle gå så bestämde vi att vi skulle fullfölja våran girls night out och struntade i dom andra å gick på Goya. Helt okej där igår.. dansade å pratade å hade kul.

Kom hem vid halv 3 och väcktes av klockan 05.50. Det var mindre kul
Men men, man får mycket pengar om man jobbar en söndag.

Nått som är intressant är att jag bjudit 20 st till Lenninge på sista april. Skickade ut inbjudan för två månader sen. Det är FYRA st som kommer! Fyra!! Asp å Sigrid, Eken och Peter. Roligt med två par +mig. Visst kan det säkert bli bra ändå. Men det känns som att jag blir väldigt mycket 5e hjulet.
Men jag är inte bitter

image107


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0