Oväntat

Ikväll har jag gjort något oväntat. Jag har varit in på match.com! Jaa..  jag kan som vanligt inte sova.. och alla på msn har sagt godnatt en efter en.
Jag har sett senaste avsnittet av Brothers and sisters, kollat på klipp på youtube och skrivit mail till beachcamp med lite frågor. Fortfarande inge trött. (Klockan är 02.40)
Så kom det upp en annons. Har en inloggning på match.com sen förut. Det var nått med att man skulle bli medlem så fick man poäng eller nått. Men har aldrig varit in sen. Uttråkad och lite nyfiken på om det är några killar i min ålder som finns med där gjorde jag en sökning. Blev grymt förvånad kan jag säga. Massvis me folk ju. Vissa mindre fagra än andra, men ändå.

Är fashinerad av det här med folk som träffas via kontaktannons. Man hör ju om folk lite här och där. En tjej jag jobbade med i Shamn har träffat en kille på match.com, och dom ska flytta ihop snart :)
Men samtidigt..  känns det inte lite desperat? Jaa jag vet inte. Själv är jag inne i den enda period på hela året som jag INTE känner längtan efter pojkvän. :) Sommaren närmar sig och friheten hägrar.
Förresten har typ alla par jag känner problem med sexbrist, bråk, barnfrågan, tidsbrist, otrohet, svartsjuka, avstånd och en massa annat.. så det är nog skönast att bara ha sig själv att tänka på..
Kan jag ju intala mig själv iallafall :P


Kommentarer
Postat av: Eken

Ähh! Jag tycker inte det är desperat. Sånt där är ju i tiden nu juh :) verkar som att alla håller på med sånt där och fler och fler träffas på det sättet.
GO FOR IT!
och föresten, jag har då inge problem med sexbrist mm ;)

2008-04-22 @ 12:27:03
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Petra

Det kommer det kommer! ;)

2008-04-22 @ 12:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0