Sjuka människor

Alltså nu får det vara nog!! Jag mår riktigt dåligt när jag läser om den Österrikiska mannen som haft sin dotter i källaren i 24 år!! Allvarligt. Han har våldtagit henne så hon fött 7 barn där nere.. tre av dom har aldrig fått se dagsljus! Tror den ena var 19 år. Jag skulle ärligt talat vilja sätta en kula i pannan på gubben. Fast samtidigt så känner jag att det vore att låta honom komma undan för lätt! kan inte nån låsa in honom och misshandla och våldta honom? GAAH! Nu får det vara slut med sånt här. Vad är det som gör att man blir så sjuk?

ÄCKEL!

Kommentarer
Postat av: eken

Ja jag är mållös jag... Det ena avlöser det andra. Världen har blivit galen :O(

2008-04-29 @ 18:19:17
URL: http://ekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0