Cityfesten är igång!

Nu är den stora festen igång.. det är första gången jag varit en sån där riktig cityfestråtta...  Onsdag var jag ner å strosade runt för mig själv och kollade i stånd och sådär. Satt i ett öltält och kollade på en stand up komiker, och gick sedan hem.
Torsdag kom Lundin med en påse öl, och vi satt och lyssnade lite på musik innan vi drog oss ner till öltältet där vi mötte upp med Maria. Rätt händelselöst på tältet, men änåd kul att komma ut och göra nått.

Idag fredag har jag åkt karuseller!!!  Batman och Jumper. Tror det blev lite för mycket i rad för min stackars mage som fortfarande känns som att den är upp och ner. :)  Har även ätit en langos. MYCKET god i år..kommer ihåg att jag var så besviken på förra årets!

Nu har jag vilat och laddat batterierna för den stora festen i relaxen på Fjärran höjder! :)  Ett antal öl ska drickas och sen ska vi göra stan osäker! Vi ses väl? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0