en ny pojk vän

Fick besök igår kväll. Film godis, popcorn och cola med Lundin :)  Efter filmen zappade vi igenom alla kanaler och skulle hitta nått som gick att titta på..  hamnade på 3an och Sex and the city. Med dosan i ett krampaktigt grepp och sneglande på killen i soffan var jag beredd på att han skulle skrika rakt ut åt valet av kanal. Så fel jag hade. Han kunde till å med namnen på alla och det lyste igenom att han hade tittat en hel del på serien. Även om han inte erkände det :P

Roligt att ha hittat en ny vän! Verkligen :)
Efter att ha konstaterat att jag borde sova för länge sen så packade jag på honom en påse plommon så han skulle klara sig hem till Brynäs. Jag är så snäll. :P

Kommentarer
Postat av: Eken

Hehe ;-)

2008-08-20 @ 12:48:30
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0