Foten

Det var visst ingen stukning.. Bara en infektion som spridit sig och gjort att den blivit stor och röd. Haltade mig runt på jobbet idag och mina kära vänner undersköterskorna sa att det där borde jag gå och få penecellin för. Så, jag bodade ett besök till farbror doktorn som såg väldigt allvarligg ut när han skulle ge domen (jag antog att det var bara att amputera bort den)
Du har fått en infektion i huden. Du ska få penecellin av mig.
Puh

Så nu äter jag penecellin i 10 dagar. 3 gånger om dan, helst på fastande mage. Hmm. Blir svårt att äta nått alls det. Men man fick dricka iallafall. :P Det enda kunde vara att jag skulle tåla mindre alkohol än vanligt. Så jag skulle se upp med det. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0