Man hör vad man vill höra

I helgen när jag kommit hem och sovit ett tag var det en vän som ringde. Hon hade varit på krogen och var på väg hem på morgonkvisten. Tydligen så har vi pratat rätt länge och hon har berättat att hon varit med en kille. Hon har även berättat att det är en ful gubbe som förföljer henne. Allt det här har jag svarat lite ointresserat på. Inte så konstigt så här i efterhand eftersom jag inser att jag faktiskt sov under samtalet. Kan inte låta bli att reflektera över två saker.

* Skulle jag reagerat om hon blivit våldtagen av den där fula gubben?
* Hur kommer det sig att när hon påminner mig om samtalet dagen efter kommer jag bara ihåg en enda sak. Att hon sa nått om att killen hade en jättestor snopp.




Kommentarer
Postat av: Karin

ja det är nog så:) har köpt hem broccoli men inte "hunnit" äta det än.. bara ätit ute typ haha men ikväll så

2008-08-27 @ 09:20:53
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0