Öppet hus i Läkerol Arena



Idag var det dax för den efterlängtade premiären på Läkerol Arena. Eftersom jag kommer vara borta hela hösten och eventuellt vintern gäller det att få så mycket "istid" som möjligt. :)
Det var skills competition och spelarna tävlade i puckkontroll, skjuta hårt, straffar och åka snabbt. Håller med Kristin när det gäller spelare som imponerade.
Janos Vas var riktigt het, på plan alltså. 186 cm, 92 kg. Snabb och kan tydligen göra mycket mål. (Vann strafftävlingen)
Hietanen fick mig att vilja ställa mig upp och sträcka armarna till taket och skrika. Jag nöjde mig med skriket! :)
Widing vann två delar av tävlingen så jag hoppas bara att han kan koppla ihop allt till säsongen börjar!

Något jag inte håller med Kristin om är känslan inför säsongen. Jag är mer taggad än nånsin. Fast jag inte ska va hemma ens. Det ska bli riktigt roligt att se (höra) hur det går för Markström iår. En bra målvakt och det blir lite lättare känns det som.
Appropå intresse. När det var tal om en efterlängtad biljett till en match i slutet på förra säsongen slängde A ur sig: Va, får DU den, du som inte ens är intresserad!! 
Jag som lyssnade på VARJE match på webradio i norge. Satt där med uruselt ljud i min ensamhet och skrek så att jag blev hes ibland. (Fråga Terje. han förstod inte hur man kunde lyssna på en sån där skitsport så han skickade in mig på mitt rum)

Jag hoppas verkligen att dom tar in andra kommentatorer iår. Nån som iallafall kan spelarnas namn skulle vara bra. Man blev lite less. "Nummer 36 passar till nummer 28.....  Pavel Brendl och det är MÅÅÅL"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0