Tjejfest

För er som aldrig varit på en tjejfest ska jag berätta. Vi gör inget annat än att prata sex. Från att jag satte ner rumpan på stolen hemma hos Matilda så var det utfrågning. :)
Kärstin var lite nervös inför sitt första möte med en lesbisk tjej och pratade lite fortare och lite mer än vanligt.   :)


Maria stod för spriten och hade blandat en dunderdrink me nån äcklig vaniljbacardi. Men det var bara att dricka och se glad ut.. Frillan fixades i "den där Mary"-stuk och vi var redo för krogen.


Det blev inte så mycket dansa. Vi förenade nytta med nöje och passade på att kolla in brynäs nyförvärv istället. Det gäller att klämma, känna och fråga ut så mycket som möjligt för att veta om dom passar i Brynäs. Kärstin tog reda på det viktigaste, vart dom bor. Haha. Det är viktigt så hon vet hur hon ska lägga sin rutt när hon ska ut på sin dagliga joggingtur.
Pratade med Emil Sandin om den kommande säsongen och han lyste upp som en sol när jag sa att jag nog var den enda som trodde på slutspel. Det gjorde han med. Skönt :)
Även Kärstin lyste som en sol där hon satt mellan Dixon och Vas.

En mycket bra kväll tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Haha- joggingtur:-)

2008-08-24 @ 13:21:12
Postat av: Maria

Ni e ju fan otroliga ni =)

Ni satt som två panelhönor med tindrande ögon och blöta läppar.

Tur att man hade Matilda med annars hade man fått torka snigelspår efter er hela kvällen! ;)

2008-08-24 @ 21:27:58
Postat av: Eken

AHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!

2008-08-25 @ 17:20:37
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0