Wierd

Dom ringde och väckte mig från jobbet imorse. Eller ja klockan var 11 men. Iallafall så sa hon: Hej, har du några planer för helgen eller vill du jobba?
Ni vet ju vad pigg man är när man precis vaknat..så jag försökte tänka några minuter men bad sen att få ringa upp om en halvtimme. Det kändes helt absurt om jag skulle ha en helg utan planer. det var verkligen evigheter sen!!
Bara några minuter senare ringer Cissi och ska åka till enköping och köpa bil på söndag och undrar om jag vill köra henne. :)
Dåså. Nu kändes det mer..normalt. Jag har en plan. :)
Lovade ändå att jobba lördag. Pengar pengar.

Skulle gå på Mamma mia idag med Kristin och Maria. Men när vi kom dit var det slutsålt!! WHAT!? Den har ju gått hur länge som helst ju! Sjukt!
Så det blev en hemmakväll istället.

Brynäs spelar mot leksand ikväll. Det ryktas om att dom leder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0