Gap och skriksjukan

Har ni sett Sunes Jul nyligen?  Han lider ju av Gap och skriksjukan.. och jag tror att jag har fått en släng av det.. :(

Gick från bussen idag och hade låt i huvudet som jag så ofta har. Men så helt plötsligt så bara ropar jag ut den! I NEED A HERO. (Jag hade dessutom tillgjord jättemörk röst.)
Vänder mig om för att se om nån går bakom..  och självklart är det en kille i min ålder som går typ en meter bakom!!
Shit vad jag skämdes! Tur att man inte är känd i den här stan :)

Kommentarer
Postat av: sara

hahahahhahahahhaha det var ju inte den mest coola låten (om än en väldigt bra en) som du kunde skrika ut heller!

2008-12-04 @ 21:53:05
Postat av: Petra

Haha vad menar du nuuuu? :P

2008-12-04 @ 22:56:17
Postat av: Carin

hahahah!!!

2008-12-06 @ 20:41:10
URL: http://carint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0