Peak

Nu ska jag ta min nya Peak Performance jacka och åka till jobbet.
Nu tänker ni.. har hon blivit galen och tror att hon är hur rik som helst å kan köpa en vinterajacka från Peak?
Nej dåååååå! :)  Jag var på Peaks Lager-utförsäljning igår!  Endast inbjudna, men Jenny jobbar där så jag fick gå in som hennes kompis :)
Köpte en jacka för halva priset..  iofs 2500:- ändå.. men det verkar ju vara helt omöjligt att hitta nån billig jacka i den här stan ändå. Gått runt efter jobbet flera dagar å bara hittat en för 3500 som jag vill ha. Då är ju 2500 mycket bättre. :)
Den skulle kostat det dubbla annars så.. :)

Aja...dax att gå så jag inte missar bussen

MASSA snö här nu förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0