Snart är det sommar!

Jag har fått beachfeber. Av två olika anledningar tror jag. Kanske tre. :)
1. Sista anmälningsdag till beachcamp närmar sig med stormsteg.
2. Jag ska på jobbintervju för ett heltidsjobb i Norge, och måste börja fundera på om jag skulle kunna tänka mig en sommar i Norge. Börjar få smått panik när ja tänker på att missa en underbar sommar på sveriges stränder..
3. Pratat me en tränare i beachhallen.. och det är en beachturnering här den 21 :)


Sitter och surfar runt på massa beachsidor.. och råkade komma in på det här inomhusklippet. Ej volleybollintresserade behöver inte se det här klippet :)

Kommentarer
Postat av: Eken

SHIT!!!!

2008-12-14 @ 19:22:59
Postat av: Sofi

Småspänstig!

2008-12-14 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0