Svenske faen

Hej hopp! Julen är snart över och snart är det sommar igen! :)

Julafton kom Kjetil och såg en film och åt tomtegröt. Sen fortsatte jag kolla på massa filmer eftersom Terje har en massa canal + kanaler så jag hade mycket att välja på :) Terje kom hem på kvällen å tyckte att vi skulle dela på en vinflaska. Ja absolut tyckte jag. Det blir ju trevligt. Bara det att mellan klunkarna tvingade han i mig aquavit oxå.. Fick besök av en granne,
och satt uppe till 4. En del minnesluckor finns. Helt sjukt.

Juldagen, huvudvärk. Eftersom inget annat var öppet drog vi till Statoil och köpte hamburgare. Kjetil hämtade upp mig för fest i Sande på kvällen. Sande som Anna hamnade i för ett år sen efter en fest. Läs mer om den kvällen här
Det roliga var att tjejen till killen hon sov hos var på festen :)
Inget speciellt hände annars. Jag kom inte igång nån gång. Det är därför jag aldrig kör med tvådagars. :)
Träffade G och gick hem tidigt. Bättre att ladda upp för idag :)

Ja just ja. På festen blev dom väldig patriotiska när jag var där, så jag fick höra massa norge-kampsånger, och så låten som dom gillade mest av alla. Svenske faen. :P
Är det nån som vet en låt som vi har om norrmän???  Dom frågade hela tiden men jag kan inte komma på nån??

Kommentarer
Postat av: Sofi

Vet inte om de är värda nån låt, men vi har en liten ramsa som vi kör ibland:

Norske gutter,

hopper och skutter,

irrar omkring

och vet ingenting.



Din Guru i svenskträsket.

2008-12-27 @ 17:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0