Alla hjärtans dag är här!

image88

Nu är klockan 00.21 och det är officiellt alla hjärtans dag. Tamtadaaaaa!

Jag har en väldigt lugn och harmonisk känsla över det här i år. Ingen ensamhetsångest, inte mer än vanligt alltså!
Jag känner mig nästan lite kärleksfull, och njuter av andras kärlek!!  Faktiskt!!
Alla planeringar för vad ni ska göra och vad ni ska ge varandra.. Jag blir så glad! Synd att det bästa paret av alla har lite trubbel just nu. Blev nästan tårögd när jag läste MIrjams blogg idag! Det är så skönt att se när kärleken blir starkare efter en period med osäkerhet.

Det känns som att alla hjärtans dag i år blir en bra dag... Jag ska hem!! :)   Klockan 06.55 går flyget imorron.. och sen är det fullt upp hela dan! Klippning, fikande, ätande, träning och så lite mys. Ska även träffa min underbara katt som jag längtat efter så mycket!

Hmm jag hade en hel massa jag skulle skriva om tänkte jag. Sen hamnade jag i en diskussion med Kristin så jag har glömt bort allt annat!!   

Dagens motto är: Var dig själv! :)

Kommentarer
Postat av: Eken

Ja. det ligger nått speciellt över den här alla hjärtans dagen. :)
Vackert väder äre oxå. Den här dan kan inte bli annat än bra. Speciellt när du kommer hem oxå :D

2008-02-14 @ 13:38:53
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Mirre

Du är go du =)
Imorn är det match...jihoooo!

2008-02-15 @ 09:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0