Gah...irriterad!

Eftersom det verkar som att jag blir arbetslös snart tänkte jag att jag ska göra ett ryck och ringa alfakassan för att se vad jag behöver för att bli medlem igen. Kollade på hemsidan först om det fanns nån mailadress eftersom jag befinner mig i Norge och inte har lust att betala så mycket på telefonräkningen. Men icke. Aja, bara att ringa då.
"Alla våra handläggare är tyvärr upptagna för tillfället, du har nu placerats i turordning. Din plats i turordningen är.. 44" hmm okej men dom har väl många handläggare en vardag kl 3 tänkte jag. Nä. 21 minuter satt jag och väntade, så när det äntligen blev min tur, signaler gick fram.. å så KLICK. Det blir helt tyst i luren. Ehm jaha tänkte jag. Dom kanske tryckte på fel knapp bara..jag väntar lite. Näärå... ingen som tar mitt samtal. Så jag får lägga på!

MYCKET irriterad inser jag att jag måste ringa runt igen. Denna gången börjar jag på plats nummer 45 i turordning. Nu är jag nere på plats 5 i turordning och det har gått ca 18 minuter. Under tiden jag väntat har jag:

* Plockat undan all disk och satt i diskmaskinen
* Snytit mig 2 ggr
* Bajsat
* Läst 2 bloggar
* Skrivit den här

Yes nu är det nog min tur vilken sekund som helst!

Kommentarer
Postat av: Eken

Bajsar MED eller UTAN tidning?
Försöker bara räkna ut allt tidsmässigt.... =)

2008-02-21 @ 15:57:41
Postat av: Petra

Jadu, det där med tidning har jag aldrig förstått. Vem vill sitta med rumpan bar så länge? Måste va väldigt hårda i magen eller inte ha några bukmuskler som kan trycka på..

2008-02-21 @ 16:30:13
Postat av: Kristin

Man kan även ta med datorn in på toa. Make a day out of it. Mys.

2008-02-21 @ 21:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0