Kaos

Idag har jag varit trött. Men det är INGENTING mot vad dom flesta andra har varit på jobbet.
ALLA frysdiskarna fick fnatt igår.. och trots många försök så gick INGET att rädda. Alla frysvaror fick slängas i en container. Å jag tror att dom fyllde en hel. :(
Så dom som jobbade kväll igår fick vara kvar till 1 på natten. Å så var dom på jobbet igen vid 7 imorse. Alla avdelningschefer på mitt jobb är under 30 år. Dom jobbar så jäkla hårt och ställer verkligen upp för butiken. Jag blir helt imponerad. Tror inte det skulle vara lika på nån butik hemma. Som tur var så hände det här efter att jag åkt hem. Så jag klarade mig.
Däremot krånglade kassorna mer ä vanligt. Helt plötsligt dog 2 av kassorna. Å dom andra blinkade rött. Å mynt som fastnade lite då och då. å massa annat strul. Men men. Nu är jag hemma iallafall.
Ska se Varg Veum. Norskarnas svar på Wallander eller Beck.
Se dom tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Eken

Varg Veum.... Är dom textade? :P

2008-02-28 @ 08:26:26
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha ja iallafall när man hyr dom :)

2008-02-28 @ 08:34:14
Postat av: aleks

..vi fylte TO containere!! ;)

2008-03-06 @ 22:56:59
URL: http://aleks-ander.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0