Ofrivillig hundvakt

Fick ett sms när jag var på jobbet idag: Laako er hos oss. Kan du sette sengeklea i vaskemaskinen på tørk? Takk! :)

Det var från Terje.. å tydligen har han tagit på sig att va hundvakt. Å sen ska han va borta hela kvällen. Å shit va dryg han är Laako. Från att jag kom hem till nu har han inte varit längre än 1 meter från mig. Förutom kanske när vi va ute och gick  kvällspromenaden. då gick han väl så långt kopplet räckte. Han står och GNÄLLER hel tiden. Vet inte vad han vill. Gaah. Plus att ögonen svällt upp och kliar. Tur att ja hade en allergitablett kvar.

Annars då. Den här dan har varit en boost för självförtroendet! Sista dagen på jobbet, å shit va beröm jag fått. Jag har hört idag att jag:
* Är snygg
* Är trevlig
* Är glad
* Skött jobbet bättre än man nånsin kunde förvänta sig
* Är älskad av alla där
* Kommer bli saknad

Mår man inte bättre efter det så är man ju knäpp :)  Inte bara från en person heller. Chefen överröste mig med beröm hur länge som helst :) Fick oxå veta att det är flera stycken som kollat runt efter jobb till mig för att jag inte får åka hem. Det värmer.Fick en flaska vin oxå. Den blir bra imorron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0