Party på steinen

Ja igår var det fest hos mig och Terje :)   Det var jag som hade tjatat till mig en fest, eftersom ja lovat mina arbetskamrater det förra helgen. Det slutade med att ingen av "mina" vänner kom.. bara Terjes. Men det gör inget. Jag hade väldigt kul ändå.   
Åkte ned till Traeskeverket. Gick runt ett tag..och insåg att jag bara kunde tänka på Honom. Det är inte klokt vad irriterande det är när man vill ha nått man vet att man aldrig kan få!   Förlåt. Jag hatar själv när folk skriver i gåtor.
Men det känns som ett återkommande  fenomen det här. Upptagna killar. Är det jakten? Eller bekräftelsebehov? Nån sa att jag bara är rädd för att binda mig, så jag dras till såna som inte kommer vilja stanna kvar en längre tid..  Det är jag väl inte?

Tillbaka till gårdagen.. Jag gick hem. I högklackat. I snön. Haha jag är ganska nöjd. När jag köpte dom där skorna så höll mamma på att bryta ihop. Det var ju inga räfflor under sa hon. Det måste man ha på vintern. -Du kommer aldrig kunna gå med dom där ute. HAHA det kunde man visst!!  :P  Jag ramlande inte en enda gång!!  Kan tänka mig att Mirjam svär tyst för sig själv när hon läser det där. Hon gillar när folk ramlar helt enkelt. :P

Skönt att sova. Vaknade halv 9 och var pigg som en nötkärna :)  Har städat undan alla burkar och flaskor, ställt in glas i diskmaskinen, torkat golvet. Slängt sopor. Ganska nöjd över mig själv måste jag säga!

Blev inte många kort igår.. Tur det kanske :)

  

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ni verkar haft en bra kväll! Hade förstås önskat fler bilder. Jag klarade också klackar igår, rätt imponerad av mig själv. Sen att jag stapplar fram som Frankensteins monster är en annan sak. Man FÅR tänka på vem man vill. Kram!

2008-01-27 @ 12:49:03
URL: http://hockeykristin.blogspot.com
Postat av: Eken

Sällan du vaknar tidigt pigg som en nötkärna!!
Orättvist! *morr*

2008-01-28 @ 13:25:49
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Petra E

Ja just det ja, ja vi borde nog ta längden och breden. Men hmm* ska vi då ta över bysten, midjan och rumpan? Nu måste jag ta fram ett måttband.:D Jag är i alla fall 1.61 kort. Jag skriver ut mina mått snarast möjligt.:)

2008-01-28 @ 18:25:44
URL: http://loppido.bloggagratis.se/
Postat av: Mirre

Hahaha, jag svär av två orsaker... 1-
hade velat att du ramlat
2- vill oxå kunna ha högklackat!!

2008-01-29 @ 21:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0