Frukost

Jag är så duktig! Det här är tredje dagen i rad jag äter frukost!! :)  Idag blev det ypughurt och dinkelflingor. :)
Det är tungt att tvinga i sig  nått kl 6 p morgonen. Men men.. det ska ju va bra iallafall.. å så äter jag bara gröt till lunch när jag sitter vak så...då behövs frukosten.

Vi blev trea i Södertälje efter att ja förlorat semin i tredje och avgörande set. Det känns som att vi skulle haft den. Men men. Bara att blicka framåt mot Farstanäs till helgen. Träning idag med. Wihoo. Fast. Shit vilken träningsvärkl jag har överallt! :)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Såg att du ska spela med Siggan och att ni slår ur underläge - lycka till säger jag bara! Se till att ta revansch på Anna och Tadva från mig - ett litet tips kan vara att träna på att TA korta diggar.

Ha det!

Sofi.

2008-06-25 @ 19:38:00
Postat av: Petra

Haha det menar du inte! Jag skickar sigge på dom korta. Det brukar hon va bra på :P

2008-06-25 @ 23:11:36
Postat av: Petra

Förresten vaddå underläge? Om jag fattar rätt så är det 5 eller 6 lag som är sämre rankade?

2008-06-25 @ 23:40:40
Postat av: Sofi

Såg bara att ni var sist på listan - kollade inte poängen så noga. Jag håller tummarna hur som helst!

2008-06-26 @ 22:12:57
Postat av: Eken

Jag syftade inte på dig!

Och du kanske ska ta dig en funderare själv oxå. är nog mest du som pratar i telefon jämt. Om jag gör det EN gång kanske det handlar om något viktigt.

2008-06-27 @ 08:28:54
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Eken

Och fattar du inte själv varför jag inte haft tid att vara där nu på ett tag så tänker jag inte anstränga mig att tala om det, IGEN!

2008-06-27 @ 08:31:01
Postat av: Kerstin

Men Eken pratar väl inte lika mycket i telefon som jag påstås göra väl...?

2008-06-27 @ 15:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0