JOBBigt

Shit va jag har jobbat å slitigt i helgen. Eller hela veckan faktiskt. Helt ensam har ja flyttat ur min lägenhet. Burit möbler å kartonger fram å tillbaka. Ganska drygt att va utan bil. Asp hjälpte iofs me sängarna. Å Niklas me soffa å köksbord. Sånt som absolut inte går att göra själv. men resten har ja tagit själv. Å städat ur den. Alldeles själv. Tror att folk i min närhet har tröttnat på att flytta åt mig så då får man göra det själv.
När jag inte flyttat har jag jobbat i valbo. Kväll ons-fredag. Dag lördag å delad tur söndag. (7-13 och 16-21) Förutom det...
* Fira syster Sanna som fyller 20 imorron. Mat hos mamma, å så fick hon playstation och singstar av oss, så vi sjöng en hel del :)
* Hunnit me en typ dejt. Eller va man ska kalla det. En filmkväll kanske.
* En volleybollavslutning på fjärran höjder. Mycket trevligt by the way. Grilla, beach och bada. :)
* Å så Osloturen då som jag skrev om i förra.

Har sovit jätteoroligt några nätter nu oxå. Vaknat med ett ryck å känt som att jag missat nått, försovit mig eller liknande. Inatt var klockan 1 när jag vaknade å trodde att jag missat väckarklockan. Då hade jag sovit en timme. Undra om jag behöver slappna av.......

Ikväll har väl inte varit så rolig heller. Sigrid kommer hem ikväll..vilket är jätteroligt verkligen. Men det betyder att jag inte har nån "kombo" längre. Nu ska man börja göra allt ensam igen.
Köpte en stor Karl Fazer chokladkaka för att trösta mig. Upptäckte efter halva att bäst före datumet var i januari. Åt upp den ändå.... (what to do lixom)
Skulle gå på toaletten och tände lampan. Då small det å så gick glödlampan. Jahapp. Kom ihåg att jag hade sett några extra i flyttkartongerna (som står överallt i lägenheten) och hittade dom till slut. Gissa om jag blev glad när jag hade en av rätt storlek. Gick in till toaletten igen.. klättrade upp på pallen. OCH TAPPADE GLÖDLAMPAN!!!!!!!!!!!!  Så den sprack i fem miljoner bitar. Då brast det. Där stod jag på min pall och grät och tyckte väldigt synd om mig själv!


Nu ska jag sova så den här hemska dan försvinner. Mixed imorron. Ska bli riktigt kul.
Å bäst av allt. Sovmorgon!

Förresten. Grattis Micke å Kerstin som gift sig. Å Grattis Martin som vann en challenger idag :)

Kommentarer
Postat av: © Katta

Hejsan!
Allt bra med dig? Haft en bra helg?

© Katta - http://fakkors.blogg.se

2008-06-01 @ 23:49:18
URL: http://FAKKORS.blogg.se
Postat av: Eken

Men lilla gumman.. :( Du verkar inte ha haft den bästa dagen. Och ja, jag tror nog du behöver lugna ner dig lite. Du kanske kan göra det nu när flytten är klar. Kram

2008-06-02 @ 08:35:36
URL: http://ekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0