Min tur

Ja då har även jag blivit överflyttad till den nya bloggportalen då. Men jag ska inte göra som dom där stora modebejbsen å klaga. :P

Efter tre konstiga dygn, med jobb på natten och ca 4 timmars sömn innan beachvolleybollen så är jag äntligen tillbaka till det normala. Det känns i hela kroppen när man inte får sova ordentligt. Jag har blivit anfådd av  minsta lilla. Men vädret har varit underbart och Sigrid är hemma så man kan träna på dagtid, så det gäller att passa på. Hon börjar ju jobba nästa vecka hon med.

Det va tänkt att man skulle festa ikväll men när jag för en gångs skull kan, så är det ingen annan som kan. typiskt det där. Så det blir en kväll med en jättestor godispåse, springa runt naken, cola och läsa nya Camilla Läckberg-boken :)

Sjöjungfrun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0