Sex and the city- the movie

 

Det är med blandade känslor jag sitter vid datorn och ska försöka skriva nått om filmen som jag väntat på i över ett halvår. För nån som har sett serien gång på gång är den helt underbar. Jag förstår om gubbarna som sitter å skriver recensioner inte gillade den lika mycket.. Men den här serien har en historia i mitt liv. Jag har sett säsong 1-5 om och om på band när jag mådde som sämst. Säsong 6 har jag sett om och om igen när C mådde som sämst. På nått sätt lindrade det smärtan i hjärtat. :)
Vi bäddade ner oss tillsammans och skrattade å grät. Å nu var det dax igen. Det var en självklarhet att vi skulle se filmen tillsammans. :)

I två och en halv timme höll filmen på. Och jag var hela tiden rädd att den skulle ta slut!! Har aldrig varit så fångad av en hel film.
(Asp- jag tittade inte ens på mobilen, EN ENDA GÅNG) Jag märkte inte ens att det burrade i fickan...så när jag gick ut från biografen hade jag 3 missade samtal och 4 sms :)

Iallafall så är jag glad och ledsen på samma gång. Det var så mycket kärlek i filmen så man blev helt till sig.
Ja. Jag kan ju inte avslöja nått. Det är så många som skulle mörda mig. Men se den om ni sett serien. Det är ett måste!


Annars då.. helgen har varit.. ensam. Inte ätit nå midsommarmat eller nånting. Såg fotbollen iallafall. Turkiet visade än en gång att dom har 9 liv. Jag har haft ångest över den oväntade räkningen från CSN på 9000 kr. Men känns lite bättre ändå när ja pratat me Malin och hon har sagt att hon vill åka till Norge och jobba ändå. Även om det inte blir nån resa efter. Som sagt..känns lite bättre.


Imorron blir det beach i Södertälje. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tjaa den var helt okej tycker jag. Lycka till i morgon!

2008-06-21 @ 23:46:09
Postat av: Cissie

Jag var på ett besök hos C i onsdags och hon berättade att ni skulle se filmen tillsammans. Blev det ngn Cosmopolitan efteråt?? :-) Jag måste bara se filmen!!! kram

2008-06-22 @ 22:14:26
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0