En mindre bra dag

Jag hade skrivit ett jättelångt inlägg om min dåliga dag. Men som pricken över i:et så försvann det när jag tryckte på skicka. Så nu kommer det i mycket nerkortad version.
Jag satt vak från kl 21 till 07. Och jag fick inte se på tv. Hur är det meningen att man ska hålla sig vaken då?? Tur att jag tagit med en bok.. men ändå. Orka läsa 7 timmar!?
På morgonen när jag slutat skulle jag ut och starta bilen. Temperatur 16 minus, så ja hade väntat mig att det skulle gå lite trögt eftersom det är en dieselbil. Men det gick inte trögt. Det gick inte alls. Nån hade glömt att lägga i munstycken till alkolåset.. så jag kunde inte ens försöka starta den. Så fick jag va kvar en halvtimme till och vänta på att nån skulle komma med ett munstycke.

Kom hem.. sov några timmar.. så var jag tokhungrig eftersom ja bara ätit en macka och lite godis sen kl 14 dagen innan. Eftersom min nya lägenhet är helt tom på grejer (förutom en madrass på golvet) så tänkte jag att nån skulle göra mig sällskap å äta nånstans. Men nej då. Ingen hade tid för mig. Det slutade me att ja satt på mitt golv och åt kinamat me plastbestick. Köpte en nätverkskabel så jag skulle ha nånting att göra hemma..  men efter mycket om och men fick jag veta av supporten att ja inte kan få internet förrän 1april.
Så. Jag låg å stirrade i taket och smsade i en timme eller så.

På eftermiddagen ringde Ek, så fick jag låna hennes lägenhet. :)  så nu har jag både internet å tv.

Nu så här på kvällen känns det helt okej igen. Har sett en bra film och ätit ravioli hos asp.. och så har Lisa börjat fundera på att åka till Alanya!! Skulle va GRYMT kul om hon följde med.. det är så bra om vi kan träna ihop oss redan då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0