Oväntad ledighet

Det var länge sen jag skrev...igen! Orkar bara inte.
Idag skulle jag jobba 8-16.. Det var GRYMT jobbigt att kliva upp. Så jag sjukskrev mig. Näääärå! :)  Jag åkte till jobbet. Bytte om. Å så letade jag mitt schema för dagen. Inget schema där, så jag kollade i boken vem jag skulle gå för. Mitt namn finns inte. NÄHÄ. Ringer PFV och mycket riktigt, jag är inte uppsatt idag. Det händer lite ofta tycker jag att datorn tappar bort folk. Så då var det bara att sätta sig på bussen och åka hem då. Fick lön för en timme som plåster på såren. :)

Så nu ska jag försöka hitta en tvätt tid och fixa lite sånt där. Träna lie gym kanske.

Helgen var mycket lugn.. Va till pappa och fick lite god mat å kollade på melodifestivalen. Det är ingen av min bloggfriends som kommenterat den, så jag måste väl. Jag tycker att det var en okej låt som vann. Även om jag tror att det hade gått bättre för Sanna Nielsen i eurovision song contest. Iofs så trodde jag inte på Charlotte Pirelli (då Nilsson) -99 när hon var med heller, å då gick hon ju och vann!

Jag och Lisa har satt igång med sponsorsökandet för sommaren, å shit va bra det gått. Har redan fått kläder, pengar och bil me bensin :)

I helgen är det dax för premiären. Easter Cup i Göteborg. Nordens största inomhusturnering ska det vara. Vi ska spela Open. Har ju inte rört sand än så vi ligger lite efter. Skönt att inte ha nån press. Vi ska bara ha kul. Och vinna så klart! HAHA


Kommentarer
Postat av: eken

mm... Det ska tydligen vara 25 ballader med i år så jag tror inte Sannas låt skulle stuckit ut så värst... Vi får väl se hur dä gååår :)

2008-03-18 @ 15:10:42
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Sofi

Äre du och Lisa som ska spela i Götet?
Lycka till hur som helst!

2008-03-20 @ 08:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0