Overkligt

Det känns helt overkligt att vi varit borta. Känns nästan som en dröm som man vaknat upp från. Kom hem till farbror i Hägersten inatt kl 04. Klockan 7 ringde klockan och det var dax att gå upp och spela beach i Bromma igen :)
Tur att jag kunde sova riktigt bra på flyget.


Veckan avslutades med King och Queen turnering och en hejdundrande fest på kvällen. Jag hängde kvar till tredje omgången i turneringen. Lisa en omgång till å Sigrid blev bäst av norrlandsgänget med sin semifinal.
Jag och sigrid tog en powernap efter maten på 20 min, och när vi kom tillbaka hade satt Lisa i baren och hade fått i sig 3 drinkar redan. :) Vissa mer taggade än andra alltså.
Efter en dag med KANONväder och mycket spel behövdes det inte mycket alkohol för att alla skulle bli kanonfulla.
Nån hade sönder en toalettsits
Nån sov utanför dörren till hotellrummet
Nån badade naken
Nån dansade på ett bord mitt ute i lilla poolen.
Många sängar blev tomma
Nåns klänning tog eld av ett tomtebloss

ja det va säkert mycket mer..men man kan ju inte komma ihåg allt, eller hur!?

Sovdax nu
kram

Kommentarer
Postat av: Picco

Låter som ni haft det rätt phett najs... Jag vill oxå lira beach å supa järnet....de var ju fan najs att va mellan två jobb sett ur det perspektivet...vem har tid äver nu....bah

2008-05-14 @ 03:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0