Hemma!

Då var man hemma i Gävle då!!

Resan hem gick på 13 timmar ungefär...snabbare än väntat! Hamnade i Shamn och gick på krogen. Ett misstag. Var lite för trött och lite för less på söderhamnsbor! :)
Sen har jag typ sovit i 48 timmar.. hunnit med 2 lunch-dejter och träffat lite folk. Så hamnade jag till slut hemma hos Kristin.
Lite läskigt.. vi har aldrig sovit med varandra förut. Jag har ju ingen aning om vad hon har för konstiga saker för sig på natten. :P  Fast iofs så har jag nog varit med om det mesta när jag sovit med Malin.

Ska försöka hitta på lite saker på dagarna så hon inte blir galen på mig när jag blir rastlös. Arbetslös i typ två veckor.. förstår inte hur det ska gå!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0