Ikkje knust noke endå

Japp då har jag jobbat 3 dagar och inte haft sönder nått än iaf. Peppar peppar! :)
Idag kom prinsessan Astrid på besök och handlade julklappar. Så, om norska kungafamiljen får fult inslagna paket i jul så är det mitt fel.. :S

Känns bättre och bättre iallafall. Trevliga jobbarkompisar och börjar hitta lite i butiken så kunderna blir inte så arga.

Kom in en svensk kille idag med sin norska flickvän, och medan jag slog in hans paket så började vi prata om allt möjligt. Visade sig att han var Färjestadare och vi var eniga om att det enda lag man får hata är Djurgården. :)
Djurgården hade förresten ca 3000 i publiken på sin sista hemmamatch. Det är ju sjukt dåligt för en sån stor stad.
Flickvännen upplyste lite irriterat om att i Norge gillar man inte hockey.. Hmm :)

Kommentarer
Postat av: Eken

Sooootiiiis! hehe

2008-11-27 @ 08:37:24
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Mirre

Ojj vilken svartis! =)

2008-11-27 @ 10:00:05
Postat av: Sofi

Hmm, undrar om norska kungahuset slår Sandvikens fd bandykung Stefan Åsbrink? Han slog nämligen jag in julklapp åt när jag extrajobbade på intersport i åttan. Jag kan fortfarande känna pirret och stoltheten efter detta stordåd. Undrar om han minns mig också...

2008-11-27 @ 10:11:52
Postat av: Petra

Haha! Jag tror att jag vinner.. fast iofs, jag skulle aldrig vetat att det var kungens syster om inte nån berättat det för mig :)

2008-11-27 @ 10:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0