Pungkula

Idag när jag stod och sög bort smuts från fåren så såg jag nått som var väldigt mycket som jag föreställer mig en pungkula där inne i sin påse. Påsen var så klart inte där.. jag står längst bort på slaktlinjen och allt sånt ska ju vara borttaget. Men så står jag och funderar på om det verkligen kan vara en pungkula som dom missat... å så suger jag som vanligt över hela djuret.. å VIPS SÅ HADE JAG SUGIT UPP KULAN!!!
Haha
Jag skrattade för mig själv så Shaun som stod bredvid mig tittade misstänksamt.
Aja. Det är ju inte säkert att det var pungkulan....

Kommentarer
Postat av: Sofi

Vad mycket härligt du får vara med om!

2008-11-06 @ 08:45:20
Postat av: Päris

Hur ska du kunna komma tllbaka till civilisationen???=)

2008-11-06 @ 08:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0