Sthlm

Har ju glömt att berätta om min grymt roliga helg i Sthlm!

Efter en jättegod middag me Indisk mat hos Stiffe och Frida tog vi en vl fylld petflaska med oss i Tbanan och drog oss mot ett ställe som jag inte hört talas om förut. Det var ett gäng beachfolk som ätit där så vi hängde på dom. Stället såg ut som en restaurang med en bar typ. Inget speciellt. Lite låg musik och folk som åt och pratade.  Men lite här och var hörde man "snart händer det"
Och klockan 11.. då hände det!
Introlåten till tvserien Dallas (som jag är alldeles för ung för att ha sett) spelades i högtalarna, och lampor släcktes.
Sen var det PARTY kan jag säga. Bara massa partylåtar och folk (inkl jag) stod på stolar och överallt och dansade. Hur kul som helst. Det blev alldeles för mycket alkohol och det fick jag ångra dagen efter!
Inte varit så bakis på myyyyyycket länge! Huvudet dunkade och magen vände sig så fort jag rörde mig.

Träffade Hanna på stan och vi fikade lite, sen traskade vi runt på stan lite. Hittade min BH som jag letat efter överallt! :)
 
Jaa... en riktigt bra helg alltså :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Alldeles för ung för att ha sett Dallas?? Du skojar.

2008-11-27 @ 00:55:01
Postat av: Petra

Haha Näää.. jag har nog inte sett ett enda avsnitt av det

2008-11-27 @ 10:34:52
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Eken

SKÄMS!! Dallas är något man måste ha upplevt under sin livstid!

2008-11-27 @ 10:45:19
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jamen oj ja. När chipsen var slut på lördagskvällen tog jag alltid på mig örhängen (modell clips så klart) och svarade i telefon genom att käckt dra av örhänget i samma sekund, precis som SueEllen.

2008-11-27 @ 12:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0