Just DANCE -Vilken vecka är det?

I've had a little bit too much
All of the people start to rush

A dizzy twister dance
Can't find my drink or man
Where are my keys, I lost my phone

What's going on on the floor?
I love this record baby
But I can't see straight anymore
Keep it cool, what's the name of this club?
I can't remember but it's alright, alright

Just dance, gonna be okay


Jag har legat nu i 10 minuter och försökt komma på vad som hänt i veckan.. men jag tror att jag kommit fram till att vi bara jobbat, ätit, tränat och sovit som vanligt. :)  Fredag slutade vi tidigt, och inge jobb på lördag så vi tänkte att vi skulle gå ut och dricka ett glas vin. Det var bara jag och Hanna.. men när det började närma sig så följde dom andra med också!

Vi satte oss i ett hörn med vårt glas vin och sen gick det utför..  vi betalade inte nånting själva. :) 

Lördag va bestämt innan att vi skulle upp till några från slakteriet på fest. Det var riktigt trevligt även om det var lite segt i början. 3 timmars sömn är inte den bästa uppladdningen. Men men, jag och Sofia kom igen och ikapp! :)
Vi dansade och dansade. Sofia styrde DJ:n så att han spelade alla våra låtar. Lady Gaga spelades mer än en gång om man säger så. Vi testade även hur folk såg ut underifrån på dansgolvet. Det finns massa bilder från dansgolvet. Men eftersom jag ser ut som en vinhora och Sofia en knarkare så dom är cencurerade!




Behöver jag säga att jag var sliten idag på jobbet??

Kommentarer
Postat av: Sofi

Men Å!

Om man har en blogg så ska man väl uppdatera den ibland!

Igår åt jag lunch med Brynäs. Åtminstone nästan. Jag käkade på Läkerolen och på bordet brevid satt en skylt: Reserverat Brynäs A-lag.

Förmodligen var de i duschen eftersom de höll på att träna på isen när vi kom till restaurangen.

2008-10-10 @ 12:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0